FaunaClassifieds

FaunaClassifieds (http://www.faunaclassifieds.com/forums/index.php)
-   Boas Discussion Forum (http://www.faunaclassifieds.com/forums/forumdisplay.php?f=263)
-   -   My 1st Boa Breeding Attempt (http://www.faunaclassifieds.com/forums/showthread.php?t=157107)

Twizted Paths 03-25-2010 07:41 PM

Quote:

Originally Posted by crotalusadamanteus (Post 900781)
I just like banana trees. They look neat. LOL Never thought about them coming to fruit only once though. If that's the case, why're there so many bananas in the world?

Quote:

The true stem begins as an underground corm which grows upwards, pushing its way out through the center of the stalk 10-15 months after planting, eventually producing the terminal inflorescence which will later bear the fruit. Each stalk produces one huge flower cluster and then dies. New stalks then grow from the rhizome.
Misremembered, my bad :o


Quote:

LOL Citrus? Flowers and fruit, yes. But they need bees or bugs don't they? I'm gonna try hard to avoid the bugs.
Butterflies :yesnod:

Quote:

But the trees weren't meant for climbing anyway. Just aesthetics and humidity.
I want to see you explain that to your boas :rofl:


Quote:

Surveying is REALLY interesting. Requires some fairly strong math skills, but the only other trade that's older is prostitution. :rofl: And I get to be outdoors like I like.
Outside & always different are deff pluses, kinda hard to outsource to isn't it?


Quote:

Only sucks when you're building things for morons, or developing your herp hunting grounds. :(
Yea, people suck.

Helenthereef 03-25-2010 08:59 PM

Quote:

Originally Posted by crotalusadamanteus (Post 899895)
LOL I actually thought up a HUGE outdoor enclosure/snake bldg once, complete with skylights, live plants & trees, a pond with a small circulating stream, misters set on timers all over the place like rainfall, exhaust fans for circulation, heated in key locations like dark hide areas, the whole room designed to drain through the lower floor. :thumbsup:

One of these days I'll smarten up enough to BUY a place so I can actually build it. :yesnod: I thought this up long before I ever bred an animal though.

Or just move over here? It's all provided!

crotalusadamanteus 03-25-2010 09:02 PM

Trust me, If I could afford it, I'd already own and be living on my own damn island. :yesnod:

Twizted Paths 03-25-2010 09:20 PM

Amen.


All times are GMT -4. The time now is 06:51 AM.

Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.

Page generated in 0.02632403 seconds with 9 queries

Content copyrighted 2002-2018, FaunaClassifieds, LLC